אל תתקעו בלי Freshcup

  • עמוד הבית
  • אל תתקעו בלי Freshcup

תמונת מצב: ארון הכוסות ריק, ערום ונבוך, מסתכל עליך במבט מלא בתוכחה כאילו אומר לך "אל תסתכל עלי ככה יא חתיכת עצלן". ממול הכיור גידל הר של כלים וגם אם הוא היה רוצה להגיד משהו הוא לא יכול, כי הפה שלו מלא כפיות. קיצר, כל הכוסות שם. השעה מוקדמת מדי כדי שיבוא לך למלא מדיח או ממש להרטיב את הידיים ולשטוף כלים ועוד לא שתית קפה. דברו איתי אחרי הקפה, אבל איך קפה אם אין כוסות. מה עושים עכשיו? מפשילים שרוולים ומתעלים מעל הכלים. אלו הרגעים שאתם חולמים על גמד קטן או לפחות על מדיח כלים קטן שינקה לכם כוס. את הקפה אתם כבר תכינו לעצמכן. ומה אם נגיד לכם שיש דבר כזה?

מי צריך מדיח כלים למשרד

בבית, במשרד, אין לזה חשיבות, זו רק התפאורה. כשצריך כוס נקייה ואין, זה מתסכל. חברת freshcup הרימה את הכפפה, או במקרה הזה את הסקוץ' ופיתחה מדיח כלים קטן ומומלץ שיכול לעמוד על השיש ולספק לכם כוס נקיה ברגע. מכונה פשוטה, סגורה הרמטית המשפריצה מים וסבון על מסה של כלים בו זמנית והופכת את החיים שלנו להרבה יותר נוחים. הבעיה, אם בכלל קיימת כזו, היא הגודל וזמינות ההדחות כשמדובר לצורך העניין במדיח כלים למשרד, בו השטח קטן והשימוש הוא רב. Freshcup זיהו את החיסרון ומביאים לכם פתרון. אז מי באמת צריך מדיח כלים קטן? אפשר לומר שכל מי ששותה קפה יותר מפעמיים ביום במטבח ציבורי משותף. עובדים במשרד גדול, קליניקה, בנק, מוסד ציבורי או עסק פרטי המחזיק ברשותו מטבח, או מטבחון או אפילו פינת קפה לצורך העניין. אלו נתקלים בתופעת ערמת הכוסות בכיור מדי יום. מדיח כלים קטן וייעודי לכוסות הניצב על השיש יודע לתת לכך מענה יעיל וזריז (תוך כ 30 שניות) לצורך בכוס נקיה וסטרילית.

מדיח כלים על השיש קוים לדמותו

מדיח הכלים של freshcup הוא כל כך קטן שהוא יודע לעמוד בלי ידיים על השיש. קטן אבל שובב. תוך 30 שניות הוא ינפיק לכם כוס נקיה וסטרילית, ככה שלא תצטרכו לחשוב מי האחרון ששתה בה וכמה זמן היא שוכבת בכיור ומגדלת בקטריות. הינה כמה דברים שלא ידעתם על מדיח כלים קטן מומלץ של freshcup

שנים ארוכות של מחקר אשר הניבו תערובת ייחודית של מיקרו-רכיבים ידידותיים לסביבה שמנקים, מחטאים ומבריקים בו-זמנית.

  • מחטא בקטריות וחיידקים תוך כדי ניקוי והברקה
  • ידידותי לסביבה
  • 100% מתכלה ביולוגית
  • מחסנית ניתנת למחזור
  • חסכוני – כל מחסנית שוטפת 400 ספלים או 1000 כוסות אספרסו
  • מאושר על ידי רשויות בריאות ברחבי העולם
  • בקרת איכות קפדנית


עוד נקודה למחשבה-

כל נושא ההיגיינה, שבמיוחד היום, דקה אחרי שחווינו מגפה עולמית, נמצא חזק בתודעה האישית שלנו ובפרט במרחבים ציבוריים. אי לכך נעשה מעבר חד לחד פעמי כשמאידך מתחזקת גם המגמה לקיימות ושמירה על הסביבה. שני אלו יחד מבטלים את האפשרות לשימוש בכסות חד פעמיות. כוסות חד"פ בשום צורה אינן ידידותיות לסביבה. לעומת זאת  מדיח כלים משרדי ומדיחים בכלל הוכחו כחסכוניים יותר בפער ובכך גם ידידותיים יותר לסביבה אפילו בהשוואה לשטיפת כלים ידנית.

מדיח כלים משרדי יודע לשטוף כלים, כוסות וסכום תוך 30 שניות

יודע למנוע הפצה של מחלות ועד כ 99.9% השמדת חיידקים.

חיסכון של עד כ 30% בעלויות

יעיל, ידידותי לסביבה, נוח לתפעול ושימוש

מתאים במיוחד למשרדים וחברות.

מדיח כלים קטן

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן