היתרונות הסביבתיים בשימוש במדיח כלים משרדי

  • עמוד הבית
  • היתרונות הסביבתיים בשימוש במדיח כלים משרדי

יש כמה מכונות עזר שמזמן כבר הפכו לרהיט חובה כמעט בכל משרד ובית, אחד מהם הוא מדיח כלים משרדי או סטנדרטי. שטיפת הכלים מהווה חלק מהיומיום שלנו וכיוון שכבר החלטנו לעצור ולהתבונן לסביבה בלבן של העין ולתת את הדעת לחשיבות המכרעת לשמירה על איכות סביבה מתוך המודעות לשמירה צמצום פליטות הפחמן וחיסכון במשאבים טבעיים.

אחת הדוגמאות המרשימות לכך היא השימוש במדיח כלים משרדי, או במילים אחרות, במתקן לשטיפת כוסות.

לשמיעת המאמר לחצו כאן:

 

מדיח הכלים המשרדי הוא מכונה קומפקטית וידידותית לסביבה המיועדת לשטיפת כוסות, צלחות, סכו"ם וכו' בסביבת משרדים ועסקים קטנים. המדיח המשרדי של פרש קאפ מציע מגוון יתרונות משמעותיים המשפיעים על האיכות הסביבתית ועל נוחות המשתמשים במקביל.

אחד היתרונות המרכזיים של מתקן לשטיפת כוסות הוא חיסכון במים. בניגוד לשטיפת הכלים באופן ידני, המתבצעת תחת זרם קולח המותנה בחשק שלנו לכבות את הזרימה בין כוס לכוס, מדיחי הכלים משתמשים במערכות מתקדמות של התזת מים ומכלי חסכון בסבון.

המדיח יודע להשתמש בכמות קטנה של מים בכל פעם ולבצע שטיפה אפקטיבית ויעילה המאפשרת הסרת לכלוך בצורה מיטבית. השימוש במדיח כלים משרדי מבטיח תוצאות מעולות גם בקטגוריית שמירה על היגיינה, מפחית את הצורך בשטיפה מוגברת ובכך תורם עוד קצת לחיסכון במים ועל הדרך חוסך גם בכיס.

מדיח כלים משרדי – מותאם לסגנון החיים המהיר והמודרני

מרבית מדיחי הכלים המשרדיים יודעים לשטוף צבר כוסות תוך זמן קצר. קחו למשל את מדיחי הכלים המשרדי של פרש קאפ, אלו שוטפים את הכלים בסבב של כ 30 שניות, מקטינים את הצורך בתוספת כמות גדולה של כוסות וכלים ובעיקר מפחיתים את הצורך ברכישה ושימוש בכוסות חד פעמיות, המחזיקות בתואר המפוקפק שיאני הבלתי מתכלה ונחשבות כמזיקות מאוד סביבתית.

עוד נקודה חשובה למחשבה היא ההפחתה בחומרים כימיים. השימוש במתקן לשטיפת כוסות מביא להפחתה בשימוש חומרי ניקוי כימיים. במקום להשתמש בכמויות גדולות של סבון וחומרי ניקוי כימיים לשטיפת הכלים באופן ידני, מדיח כלים משרדי של פרש קאפ משתמש בכמות קטנה של חומר ניקוי או סבון הידידותיים למשתמש ולסביבה, אלו מועברים במים באופן ממוכן ויעיל.

הדבר מאפשר להפחית באופן ניכר את השפעתם של חומרי הניקוי הכימיים על הסביבה ומקטין את העומס על מערכות הביולוגיות הסביבתיות.

חוסך זמן ומאמץ

בנוסף ליתרונות האיכותיים לסביבה, מדיח כלים משרדי מסייע ביצירת סביבת עבודה נקייה ומסודרת. השימוש במדיח כלים מאפשר ניקיון מדויק ויעיל של הכלים, ומונע הצטברות של לכלוך וחיידקים על הכוסות והצלחות. כתוצאה מכך, עובדים יכולים ליהנות מחוויית שתייה ואוכל נעימה ובריאה, מבלי להתעסק בכוסות מזוהמות או משומשות.

צמצום פסולת פלסטית

אחת הנקודות העיקריות שנגענו בה גם כאן וגם במאמרים קודמים הינה הפחתת פסולת פלסטית.

לידע כללי- תהליך התכלות הפלסטיק לוקח זמן ממושך המשתנה מעט בהתאם לסוג הפלסטיק ולתנאים הסביבתיים. הפלסטיק הנפוץ ביותר, כגון בקבוקי מים מחד פעמיים ושקיות פלסטיק, עשוי מפוליאתילן טרפטלט (PET), לפלסטיק זה יכול לקחת בערך 400-500 שנה עד התכלות מלאה.

גם פלסטיק הנחשב ידידותי יותר מתכלה רק כעבור כמה עשורים, מה שיוצר מצב של "טביעה" בפלסטיק, פגיעה באיכות הסביבה ופגיעה קריטית בחיות ואורגניזמים הן בים והן על היבשה.

בהקשר הזה מתקן לשטיפת כוסות הוא האביר על הסוס הלבן. במקום שימוש מאסיבי ואגרסיבי ושליפה אינסופית משרוול הכוסות החד-פעמיות, או לחילופין צלחות וסכו"ם חד-פעמיים, מדיח כלים משרדי מאפשר שימוש חוזר ומחודש בכוסות וסכומים רב פעמיים.

מעבר לחיסכון הכספי לבית העסק, החיסכון המשמעותי ביותר עבורנו כחברה המתייחסת לאיכות הסביבה ממש ברצינות, זהו החסכון בפסולת פלסטית ותעשיית הפלסטיק וכל זאת מבלי שנדרש אקסטרה מאמץ.

מילת חיזוק אחרונה- חסכון כלכלי

לא רק שמדיח כלים משרדי משפר את איכות הסביבה והבריאות והנראות, הוא גם מסייע לך- בעל העסק בחיסכון במשאבים. בשיטת השטיפה הידנית, נדרשת כמות גדולה מידי של מים, סבון וחומרי ניקוי לשטיפה יעילה.

המדיח החביב והקטן היודע לעמוד על השיש מבלי לתפוס כמעט מקום, מפחית באופן משמעותי את הצורך במים, חוסך בחשבון המים ומתחבב על משאבי המים. חסכון במשאבים טבעיים וכספיים מעניקים לך יתרון כלכלי וגם מאוד פוטוגניים.

לסיכום

השימוש במדיח כלים משרדי מצוין לאיכות הסביבה במגוון דרכים. הוא מפחית את השימוש במים, מיתר את הצורך בכוסות חד פעמיות ובחומרי ניקוי כימיים, מסייע בשמירה על הבריאות הגופנית של העובדים. מדיח כלים משרדי הוא פתרון משמעותי לקידום יציבות הסביבה והפחתת השפעתנו על המערכת האקולוגית.

הוא מהווה כלי חשוב לשיפור איכות הסביבה בעולם העבודה וליצירת תנאי עבודה נוחים ומשופרים. השימוש המתקן לשטיפת כוסות משפר גם את הנראות והאסתטיקה של המקום העבודה תוך יצירת תחושה של סדר וארגון. המראה האלגנטי של כוסות רב פעמיות על פני שרוולי הכוסות החד פעמיות משפרות בוודאות את הנראות של בית העסק גם בעיני הלקוחות.

שימוש בפרש קאפ

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן