הקלה על העובדים במשרד בעזרת אלטרנטיבת מדיח כלים משרדי

  • עמוד הבית
  • הקלה על העובדים במשרד בעזרת אלטרנטיבת מדיח כלים משרדי

יש תחומים בעבודה שאנחנו רוצים דווקא לאתגר את העובדים שלנו, אנחנו רוצים לגרום להם לחשוב, להתאמץ, למצוא פתרונות יצירתיים, להתפתח. אבל כשמדובר בקשה של הבוקר, או של 10, או של אחרי ארוחת הצהריים, או… אנחנו רוצים שתהיה להם תמיד כוס זמינה, שיכינו את הקפה בקלות ויחזרו לאתגרים בעבודה. מדיח משרדי קטן הוא בהחלט הקלה על העובדים בתחום הזה.

איך ליעל את ניקיון משרדים ולהשקיע בפריון וברווחה

שימור ההון האנושי הוא משימה שאינה פשוטה. לצוותים יש דרישות, הם מעוניינים לשהות בסביבת עבודה נעימה ומתקדמת. בתקופה בה ארגונים מחפשים כל יתרון אפשרי כדי להגביר את היעילות ותחושת הסיפוק בקרב כוח העבודה שלהם, לסביבה נקייה ונטולת עומס יכולה להיות השפעה משמעותית באופן שאולי יפתיע אתכם.

מעבר ליצירת חלל נעים ויזואלית, פינת עבודה מסודרת או מטבחון מאורגן ומאובזר, תרומה רבה לרווחת העובדים, להפחתת מתחים ולהגברת המיקוד. זה, בתורו, מוביל לביצועים טובים יותר ולפרודוקטיביות גבוהה יותר. אך כיצד נוכל לשחרר את העובדים עד כמה שניתן ממטלות כמו שטיפת כוסות וכלים בצורה אלגנטית? בואו נחקור את עניין מדיח כלים קטן.

הקלת עומס העבודה של צוות הניקיון, העובדים והלקוחות.

המשימה של שמירת המשרד נקי באזורים המועדים לפורענות כגון מטבחונים וחדרי שירותים, לא צריכה ליפול רק על כתפי צוות הניקיון. ניתן לקדם את הרעיון של אחריות משותפת בתוך המשרד. זה לא אומר שכולם צריכים להתחיל לנגב רצפות, אבל הרגלים פשוטים כמו לנקות אחרינו, פינוי נכון של פסולת ושמירה על שולחן עבודה נקי יכולים להפחית מאוד את עומס העבודה על צוות הניקיון. כנ"ל לגבי כוס הקפה שלנו.

יישום לוחות זמנים של ניקיון ושימוש בכלים וציוד מתאימים יכולים גם להפוך את משימות הניקיון לניתנות יותר לניהול וייעול. כלי ניקוי ארגונומיים יכולים להפחית את העומס הפיזי, ושימוש בטכנולוגיית ניקוי מודרנית, כמו מדיח כלים משרדי, שואבי אבק רובוטיים או מוצרי ניקוי יעילים וקלים לשימוש, יכולים לעזור להפוך את המשימות למהירות וקלות יותר.

למה כדאי להצטייד במדיח כלים קטן לניקוי כוסות

להפחתת העומס על הצוותים והעובדים מן הסתם יתרונות מרובים. ראשית, זה מאפשר להם להתמקד במשימות יסודיות יותר הדורשות את המומחיות שלהם, מה שיוביל לסביבה פרודוקטיבית יותר. יתרה מכך, זה יכול לשפר את המורל של צוות הניקיון, העובדים והלקוחות.

מראה של מכונה קומפקטית ואלגנטית כמו מדיח כלים קטן על השיש במטבחון, ישדר מצג של אכפתיות והשקעה בניקיון וההיגיינה של העובדים. כאשר העובדים מרגישים שדואגים להם, משמע עלייה בסיפוק בעבודה, באיכות עבודה טובה יותר ופועל יוצא מכך- שימור ההון האנושי.

יתרה מכך, על ידי עידוד כל הצוות ללקיחת אחריות על ניקיון הסביבה שלהם, והמצאת חלופה נוחה ויעילה, אתם למעשה מטפחים את תחושת הקהילה והאחריות משותפת, תחושות בעלות השפעה חיוביות על לכידות הצוות ועל תרבות החברה הכוללת.

גם נקי, גם חסכוני וגם ירוק

בנוסף להקלה על עומס העובדים ושל צוותי הניקיון, ישנן דרכים נוספות לשפר את תהליך הניקיון במשרד. שיטה אחת היא שימוש במוצרי ניקוי ירוקים. מוצרים אלה בריאים יותר הן לצוות הניקיון והן לעובדים האחרים, ומפחיתים את החשיפה לכימיקלים קשים. בנוסף, הם כמובן ידידותיים יותר לסביבה.

שימוש במדיח כלים משרדי קטן ולעומת שטיפת כלים ידנית, מציג יתרונות מרובים מנקודת מבטו של העובד. ראשית, זה חוסך זמן ומאמץ יקרים, ומאפשר לעובדים להתמקד במשימות העבודה העיקריות שלהם. הנוחות של טעינה ופריקה פשוטה של המדיח לעומת שטיפת ידיים מפחיתה את העומס הפיזי ואת חוסר החשק לפגוש את הכיור ולצאת למסע בעקבות כוס נקייה.

מדיח כלים משרדי חוסך מהם שימוש בכלים חד פעמיים המזהמים את הסביבה ומעמיק את תחושת הקיימות, אליה לפחות חלקם מתחברים .יתרה מכך, הוא מקדם מטבחון נקי ולא פחות חשוב- חסכוני יותר, התורם ישירות לניקיון הכללי ולאסתטיקה של סביבת המשרד.

קל יותר לשמור על אסתטיקת מטבחון המצויד במדיח כלים קטן, מבלי להשקיע טיפת מאמץ. הדבר מוביל בסופו של דבר לשיפור הפרודוקטיביות ושביעות הרצון מהעבודה והפחתת המרמרת במעמד הכיור.

לסיכום

הקלת עומס וייעול תהליכי ניקיון משרדים מועילים לכולם. מדיח כלים משרדי מהווה אלטרנטיבה מצוינת לשמירה על מטבחון הגייני, ברוח הקדמה ותורם לסביבת עבודה נקייה ומהנה יותר, צוות מסופק המרגיש כי רואים אותו ואת צרכיו, הוא צוות המוציא מעצמו את המיטב. להשקיע בו זה להשקיע בעסק שלך.

כלים ניקיים

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן