חיסכון כספי- הטרנד שכבש את העולם

  • עמוד הבית
  • חיסכון כספי- הטרנד שכבש את העולם

מי מאיתנו לא אוהב לחסוך כסף. גרוש לבן ליום שחור כפי שנהגו אבותינו לומר. עוד לא נולד האדם שיעדיף מינוס בבנק על פני פלוס בעובר ושב. חסכונות לעיתים רבות נראים כמו משהו בלתי מושג שאנו עמלים עליו קשה וגם קשה מדי. שקל לשקל אנו מנסים לצבור סכום שניתן יהיה לקנות איתו משהו שהוא קצת יותר ממסטיק בזוקה. ובמציאות הישראלית זו משימה שהולכת ונהיית יותר ויותר קשה להשגה.

הקשר בין מדיח כוסות וחיסכון תפעולי

חשבתם פעם כמה כסף אתם מוציאים במצטבר על חומרי ניקוי, כריות ניקוי או כלים חד פעמיים במידה וויתרתם סופית על הקונספט של שימוש חוזר? התשובה היא שלא מעט.

מדי שנה מוציאים בעלי עסקים סכומי עתק מצטברים על תחזוקה שוטפת של המשרד או בית העסק, כגון חומרי ניקוי וכלים מתכלים, מבלי להשקיע בכך מחשבה נוספת ומתוך הכרח. ניקיון והיגיינה אינם דברים שניתן לחזלש ו/או להקל בהם ראש. מדיח הכוסות המשרדי של , freshcup אשר נבדק ואושר על ידי רשויות הבריאות ברחבי העולם הוכח כיעיל ובעיקר חסכוני. למעשה הוא יודע לחסוך לכם כמעסיקים כ 1000 ₪ בקירוב עבור כל 10 עובדים ברמה הכספית וכ- 16,000 כוסות חד פעמיות. ואם נדייק- עלויות התפעול של מדיח כלים משרדי נמוכות בשיעור של כ 30% בהשוואה לרכישת כוסות חד פעמיות. בעניין הכוסות החד פעמיות נחדד שהחיסכון אינו מתבטא רק בכיס ובחשבון אלא ברמה הסביבתית. החיבור העסקי שלכם למגמה העולמית הגוברת המתייחסת למודעות סביבתית, קיימות ושמירה על הכדור. בהקשר זה נאמר כי מדי שנה נזרקים למי הים 10 מיליון טון פלסטיק שזה שווה ערך לכמיליון וחצי משאיות זבל. הפלסטיק המגיע אל הים אינו נעלם אלא מתפרק לכדי חלקיקי ננו המוצאים את דרכם חזרה אלינו דרך מי ההשקיה, השתיה והמזון שאנו צורכים וכפועל יוצא מכך אנו למעשה פוגמים בבריאותנו. מדיח כלים על השיש של freshcup תוכנן מהרגע הראשון לתת מענה עבור מטבחונים למשרדים ובתי עסק, מוסדות ואפילו לשימוש פרטי בבית. הוא יודע לתת מענה מהיר, יעיל, בריאותי ובעיקר חסכוני תוך שימוש בחומרים שאינם מכילים מרכיבים רעילים הפוגעים הן בבריאותנו והן בסביבה.

מדיח כלים קטן גם בבית

כל זוג הורים צעיר יכול להתחבר לסיטואציה בה התינוק בוכה בלי הפסקה כי הוא לא אכל כבר רבע שעה שלמה ועכשיו עכשיו אם לא תביא לו בקבוק הוא יצרח חזק יותר. תחושת חוסר האונים מתגברת כשאנו מגלים כי אין בקבוק נקי ושטיפה ידנית לא תעבור חלק אצל שרת הבריאות. הבקבוק ובצדק חייב לעבור סטריליזציה וחיטוי מהסיבה הפשוטה כי מערכת החיסון של תינוקות כמו גם אנשים מבוגרים, רגישים ופגיעים יותר לחיידקים וזיהומים.

במדיח כלים קטן משתמשים גם לקוחות פרטיים הנאלצים להקפיד יתר על המידה מסיבות בריאותיות שונות, על סטריליות. במקרים אלו מדיח כוסות של freshcup, יכול לשמש כמחטא בקבוקים לתינוקות אשר פגיעים יותר לזיהומים וחיידקים, מוצצים, כוסות, צלחות וסכום אשר ייצאו נקיים, מבריקים ובעיקר סטריליים בתוך פחות מדקה ומבלי להפעיל מדיח בייתי ולחכות לסיום. כך יוצא שמדיח כלים משרדי קטן הוא  WIN WIN איך שלא תשטפו את זה.

חיסכון שובר מוסכמות

נהוג לחשוב כי עבודה ידנית תהיה חסכונית יותר מעבודה של מכונה, ושחיסכון תמיד יהיה כרוך במאמץ או בהקרבה לעומת האופציה הפחות חסכונית. המדיח של פרס קאפ שובר את המוסכמות האלה. גם קל ונוח יותר לשימוש, גם פשוט יותר לתפעול ודורש פחות מאמץ, וגם נותן תוצאה טובה יותר מהעבודה הידנית. ממש חיסכון שובר מוסכמות.

לסיכום

מכל כך הרבה סיבות, ועכשיו גם מהסיבה הזאת, של חיסכון, בזמן, בכסף, בזיהום ובלכלוך המשרד – פרש קאפ.

פרש קאפ

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן