ככה משרדים חוסכים בהוצאות הכלים

  • עמוד הבית
  • ככה משרדים חוסכים בהוצאות הכלים

אם אתה בעל עסק, והעסק שלך הוא בעליו של מטבחון. אם אתם פחות בעניין של סיבוס + וולט ושיביאו לי את הקפה ישר לשולחן ויותר בעניין- הכן לעצמך את הקפה שלך, אין האוס. המאמר הזה בשבילך.

המס על החד"פ והפתרון של פרש קאפ

בסוף שנת 2021 נפל דבר והוטל מס נוסף על כלים חד פעמיים. המס שמטרתו צמצום השימוש בכלים המזיקים לסביבה וגילום העלויות החיצוניות של הנזק שהם גורמים. המיסוי הוטל לפי משקל הפלסטיק בכלים (11 שקל לכל ק"ג פלסטיק), והוביל להכפלת מחירם בחלק מהמוצרים.

וכך בנובמבר ובדצמבר 2021, החודשיים הראשונים אחרי כניסת המס לתוקף, נרשמה ירידה משמעותית של כ־60% ברכישת הכלים החד־פעמיים לעומת החודשיים שקדמו להטלת המס (ספטמבר ואוקטובר 2021), למען הסדר הטוב, היה ברור שמדובר בירידה חדה המשקפת את ההצטיידות העצומה של משקי הבית בחודש אוקטובר לקראת המס (באוקטובר חלה עלייה של 20% ברכישות לעומת הממוצע החודשי בשאר החודשים בשנת 2021).

הסברה כי הציבור יתרגל למחיר החדש בהמשך השנה והמצב יחזור לאיזון לא עמדה במבחן המציאות. בפועל המס הוכיח את עצמו כאפקטיבי לאורך זמן. צריכת החד־פעמי החודשית הממוצעת הייתה נמוכה ב־34% לעומת עשרת החודשים שקדמו להטלת המס. גם בסקר חופים שעשו לאחרונה עמותות אדם טבע ודין וצלול, דיווח המשרד להגנת הסביבה כי נמצא שחלה ירידה של 18% בכלים חד פעמיים הפזורים בחופים ובחיק הטבע.

גם אם המס הזה יבוטל או יופחת בארץ, אנחנו צפויים למלחמה במוצרים חד פעמיים מזהמים מכל מיני חזיתות, החל ממגבלות על היצרנים בעיקר בסין, ועד רגולציות מחמירות של ה OECD. חובבי החד פעמי – גם אם תקבל הפחתה במס, זה מוקדם לחגוג, המחירים ימשיכו במגמת העלייה.

פרש קאפ נולדה מתוך החזון הירוק, מתוך מחשבה על קיימות ושמירת הסביבה. המס על הכלים החד פעמיים מבחינת פרש קאפ הוא עוד סוג של ניצחון. אבל בעת שהעולם מתחבר למגמה הירוקה, פרש קאפ מבינה כי צריך לתת מענה ראוי לזמינות ולנוחות שכוסות חד פעמיות ידעו לתת ולהביא את בשורה בתחום. על מנת לאפשר גם לבעלי עסקים את היכולת להתמיד ולהמעיט בשימוש בכלים חד פעמיים.

מדיח כלים משרדי

התשובה של פרש קאפ לתחליף הכוסות החד פעמיות היא איך לא- מדיח כלים משרדי. זהו מדיח כלים קטן, שניתן להעמיד ישירות על השיש, ממש צמוד לתמי 4, הוא אינו תופס מקום רב, קל לשימוש ומהיר ביותר.

מדיח כלים משרדי- קומפקטי וחסכוני

מדיח כלים קטן של פרש קאפ חוסך לכם בכמה רמות-
ברמת ההיגיינה- מאפשר שטיפה וניקיון אופטימליים, במיוחד כאשר הכוסות מחליפות כל כך הרבה ידיים במהלך היום. הדחת הכוסות מונעת הפצה של מחלות ועד 99.9% השמדת חיידקים.

חיסכון כספי- מדיח כלים קטן חוסך בקנייה בלתי פוסקת של שרוולי כוסות וכלים חד פעמיים. גם 30% בהוצאות המים. שטיפת כוסות ידנית מבזבזת כ 30% יותר מאשר שטיפה במדיח כלים משרדי, כך שאיך שלא תסובבו את זה, מדיח כלים משרדי חוסך לכם כסף.

זה נראה טוב ובהחלט משדר יוקרה.

חיסכון בזמן- שוטף כוסות, כלים וסכו"ם בתוך כ-30 שניות.

המדיח המשרדי יעיל, ידידותי לסביבה, נוח לתפעול ושימוש. הוא מתאים במיוחד למשרדים וחברות או כל מתחם פעילות המחזיק מטבחון, מדף וקפה מגורען.

מדיח כלים משרדי

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן