לשטוף כוסות בסטייל עם מדיח כלים שולחני

  • עמוד הבית
  • לשטוף כוסות בסטייל עם מדיח כלים שולחני

אנחנו חיים בעידן האינסטוש והריגושים. הכל קורה מהר, הכל חייב להיות נגיש ונוח, אחרת נדפדף ונמשיך הלאה. אין לנו זמן לבזבז והכל חייב להיות מהיר ותמציתי. טקסטים ארוכים מדי מצטמצמים, הכל מהיר, סף הריגוש שלנו התכהה ויחד איתו רף דחיית הסיפוקים של האנושות כולה. אנחנו דור ממהר ותזזיתי. זהו מצב נתון שאין טעם להתווכח עימו אלא להצטרף למגמה. והמגמה היא רוחבית ונוגע בכל אספקט בחיים שלנו. גם כאלה שלא חשבתם עליהם.

דור ה Z כבר לא שוטף כלים

קחו למשל את אלמנט שטיפת הכלים. בעבר שטיפת כלים ידנית הייתה חלק ממשימות חיינו ויש שהעידו כי יש אלמנט תראפויטי בלשטוף כלים. כמובן ששום דבר מזה לא דבק בדור הצעיר והממהר, דור ה Z. אפילו המדיח הקלאסי אין בו די.

היום תוכלו למצוא כמעט בכל משרד מתקדם או מטבחון הייטקיסטי, מדיח כלים שולחני קטן השוטף לכם את הכוסות ב 30 שניות וגמרנו. יש שיאמרו- דור מפונק, אבל האמת מאחורי מדיח כלים משרדי היא הרבה יותר עמוקה מפינוק גרידה.

מדיח כלים שולחני או בשמו השני- מדיח כלים משרדי הוא הרבה מעבר לפינוק, אם כי הוא בהחלט מפנק.

מדיח כלים משרדי יודע לשטוף לכם את הכוסות במשרד ב 30 שניות תוך כדי שהוא חוסך באנרגיה, שומר על הסביבה האקולוגית, חוסך במים, מונע את ערמות הכוסות הצוברות חיידקים בכיור, שומר על ההיגיינה ובריאות העובדים ואת כל זה הוא עושה בתפעול קל קליל ופשטות קוסמית.

מדיח כלים משרדי- איך לא חשבו על זה קודם

מדיח כלים שולחני למשרד ולבית הוא רעיון מהפכני המאפשר לכם לשטוף בצ'יק גם כלים שעמדו שעות בחוץ. המדיח השולחני בנוי ממגש תפעול בעל מחיצה מסתובבת ושקופה, מגש ייבוש וסל לסכום. בגב המכשיר נמצא החיבור לצינור המים וצינור הניקוז, כבל חשמל והמפסק הראשי. ההתקנה תבוצע על ידי אינסטלטור פרטי או מטעם החברה המספקת את מדיח הכלים המשרדי.

כמה יפה ככה פשוט

להפעלה ראשונית העבירו את המפסק למצב ON. אחרי שהתחברתם לחשמל כמובן.
נורת החיווי תדלוק ומדיח הכלים השולחני יבצע שטיפת בקרה ראשונית.
בסיום שטיפת הבקרה, מלאו את חומרי הניקוי הידידותיים לסביבה של המדיח המשרדי. פתחי המילוי נמצאים מתחת למגש הייבוש של המדיח. את בקבוקי הפלסטיק של חומרי הניקוי אנו נבוא לאסוף ולמחזר. אל דאגה, במידה ואחד וחומרי הניקוי יגמר תדלק נורה ותתריע על כך.
כעת כבו את מדיח הכלים המשרדי שלכם והדליקו שוב. המכשיר מוכן לשימושכם.

לשטוף כוסות מעולם לא היה קל יותר

דור ה Z אמנם אשף במשימות בהולות, דחופות ומעכשיו לעכשיו, אבל הוא גם בעד לתת להן פתרונות פשוטים ומהירים, בלי "להזיע". וכשמדובר בשטיפת כוסות במשרד, המצב ממש לא שונה. נכון שלהגיע למצב של "דחוף בהול" בגזרת הכוסות הנקיות, זה לא מצב רצוי, כי אתם יודעים, אנחנו צריכים את הקפה שלנו, אבל הפתרון לא צריך להיות מעשה קיצוני ומיושן של התמודדות עם ערמת כוסות רעועה הבנויה המרכז הכיור כמו מגדל קלפים שמאיים להתמוטט אם רק תנשום לידו חזק מידי. זה יכול להיות פתרון פשוט, טכנולוגי, מהיר, חסכוני ויעיל. ממש כמו דור ה-Z

אז עם מדיח כלים משרדי, אתם מקבלים בדיוק כזה פתרון, וכל העולם נראה קצת יותר יפה על הבוקר. כל שעליכם לעשות הוא להניח את הכוס בתוך מדיח כלים שולחני, ללחוץ על הכפתור, לגלול באינסטוש או בטיקטוק עם ידיים יבשות 30 שניות וגמרנו. עכשיו קפה. כל אחד יכול!

שטיפת כוסות עם פרש קאפ

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן