מדיח כוסות- האם אתם עומדים בקריטריונים

  • עמוד הבית
  • מדיח כוסות- האם אתם עומדים בקריטריונים

מדיח כלים משרדי זו תופעה חדשה ההולכת וצוברת תאוצה. זה קורה מהרבה סיבות טובות שמיד נרחיב עליהן אבל האם זה מתאים לכל אחד? התשובה היא שלא בהכרח. למרות היתרונות הרבים שבמדיח כוסות משרדי, ולמרות הסטייל שזה נותן לכל אקט שטיפת הכוסות, כדאי לקחת שנייה ולהבין האם המוצר הזה באמת מתאים לכם. איך יודעים? תמשיכו לקרוא ותגלו…

מדיח כוסות הוא כמעט מאסט על כל שיש של כל משרד או עסק וברגע שהכרתם אותו יהיה לכם ממש קשה לחזור אחורה לימים בהם הכיור היה עמוס בכוסות אומללות המחכות לישועה ושלל מחזות קשים לצפייה. לימים בהם נאלצתם להפשיל שרוולים, להכניס ידיים אל תוך הזוועות וממש לשטוף כוס. על מדיח כלים משרדי ניתן בהחלט לומר- ONCE YOU GO BLACK YOU CANT GO BACK. למי מתאים מדיח כוסות ולמי כדאי להצטייד באחד במאמר הבא.

מדיח כלים קטן רעיון גדול

על מנת להבין למי מתאים מדיח כלים על השיש חייבים לעסוק ביתרונות שלו ומה הוא יודע לתת לאנושות. לא מעט פעמים עולה הסברה כי מדיחי כלים אינם ידידותיים לסביבה, מזהמים אותה, מבזבזים מים ושכאלה. האמת היא שנהפוך הוא. הנושא נבדק שוב ושוב והוכח על ידי מחקרים כי מדיחי הכלים על כל סוגיהם חסכוניים במידה ניכרת ובאופן חד משמעי משטיפת כלים ידנית. כן, גם אם מתחשבים בחשמל שהמדיח צורך.

ברמה האקולוגית המדיח ניצח את השיטות הקדומות לשטיפת כלים. אבל מדיח כלים משרדי אינו כולל רק פתרון אקולוגי לחסכון במים ואנרגיה. הוא גם מאפשר הפחתה משמעותית של שימוש בכוסות וכלים חד פעמיים. במשרדים ומוסדות בהם העובדים התייאשו ממצב הכוסות ומתוך רצון לשמור על ניקיון והיגיינה פשוט עברו לשרוולי חד פעמי.

מדיח כלים על השיש יודע לשטוף כוס ב 30 שניות ובכך יכול למנוע עד צמצום את תופעת הכוסות החד פעמיות כמעט לאלתר ולתרום ישירות לסביבה. רשימת היתרונות של מדיח כלים משרדי אינה נגמרת ביכולת שלו לתרום לסביבה ירוקה ולקיימות. מדיח כוסות של freshcup יודע גם לשמור על היגיינה של הכוסות, של המטבח ובכך באופן ישיר שומר על בטחונים ובריאותם של העובדים בעסק.

המדיח של freshcup יודע לעשות כמה דברים טובים בו זמנית. הוא יודע להיות אקולוגי כפי שכבר אמרנו. הוא בעליו המאושרים של מכלי ניקוי ייחודיים המכילים חומרי חיטוי וניקוי וכך ב 30 שניות הוא אינו רק מבריק את הכוסות אלא גם מחטא 99.9% מהחיידקים. ואם אתם פוטרים את הטענה הזו בכרית הניקוי אז דעו לכם שכריות הניקוי הוכרו על ידי משרד הבריאות כמזוהמות ובעלות ריכוזים גבוהים של חיידקים ביניהם גם חיידקי צואה.

אותו המדיח בגישה כל כך שונה

אז עם כל הטוב הזה שיש למדיח כוסות להציע, הוא לא מתאים לכל אחד ולכל מקום. גודלו הקומפקטי הוא ייתרון עצום ומאפשר לשים אותו בכל מטבחון קטן ככל שיהיה. אך בשל גודלו, או יותר מדויק-קוטנו, הוא איננו מתאים למוסדות גדולים מאוד בהן תחלופת הכוסות היא גדולה. מוסדות כאלו כגון בתי חולים, חדרי אוכל, גני אירועים וכו ייהנו מאוד משרותיו של מדיח כלים רגיל לא כל שכן מדיח כלים תעשייתי.

אבל, אם אתם בעלי עסק או משרד המצויד במטבחון הנותן את שירותיו לסגל העובדים או בעלי קליניקה/ מספרה או כל עסק קטן עד בינוני המפנק את לקוחותיו בכוס קפה וכן גם מוסדות גדולים בעלי מטבחונים לאנשי צוות בלבד- מקומו של מדיח הכוסות עמכם. מדיח כלים על השיש יתפוס מינימום מקום במקסימום תועלת.

פרש קאפ

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן