מדיח כוסות משרדי

  • עמוד הבית
  • מדיח כוסות משרדי

מדיח כוסות משרדי הוא פתרון מושלם המשלב היגיינה, פשטות תפעול, מהירות וסביבתיות. מה שהופך אותו למוצר חובה ממש בכל משרד שיש בו יותר מ-3 עובדים. מה היתרונות והמאפיינים של מדיח כוסות משרדי? גלו מייד.

 

המדיח. מה היינו עושים בלעדיו? ממש מרטיבים את הידיים ומנקים את כל השאריות מהכלים כמו סבא של סבא שלנו? החלק הכי פחות כיפי בארוחה הוא החלק שבו צריך לנקות אחרינו. החלק הנעים נגמר ומתחיל השלב המלוכלך. לכן מדי יום, עשרות, אם לא אלפי, אם לא עשרות אלפי אנשים מודים כל יום לאלוהי המדיחים. מי שהמציא את מי שהמציא את המדיח היה גאון וחבל שלא חשבו על זה קודם. יש מצב שבימי הביניים זה היה חוסך כמה מגפות. מכונה פשוטה, סגורה הרמטית המשפריצה מים וסבון על מסה של כלים בו זמנית והופכת את החיים שלנו להרבה יותר נוחים. אפשר לומר שהמדיח הוא בן הדוד של מכונת הכביסה. אבל לא ניכנס לזה עכשיו. הבעיה, אם בכלל קיימת כזו, היא הגודל וזמינות ההדחות כשמדובר לצורך העניין במדיח משרדי, בו השטח קטן והשימוש הוא רב. Freshcup זיהו את החיסרון ומביאים לכם פתרון

 

מדיח כלים קטן

ממש כשמו כן הוא-  מדיח כלים קטן המשמש למעשה מדיח כלים משרדי. הוא ניחן בתכונות מרשימות הנותנות מענה קליל, פשוט ובעיקר מהיר למחסור הכוסות הנעלמות במשרד ופותר את העובדים המסורים מהשימוש הכל כך לא ירוק ולא ידידותי לסביבה בכוסות חד פעמיות.

מדיח כלים קטן זה אקולוגי?

פעמים רבות אנו נתקלים באמירה כי מדיחי כלים קטנים כגדולים, אינם ידידותיים לסביבה. זו טענה מוטעית, מדיח הכלים באופן חד משמעי חסכוני יותר משטיפה ידנית. מחקר בארצות הברית נקרא לענות על השאלה הגורלית – מה מבזבז יותר מים? שטיפה ידנית או מדיח כלים. והתשובה הנחרצת הייתה – המדיח חסכוני יותר בפער וגם ידידותי יותר לסביבה. גוגל איט. אז עכשיו כסגרנו את הפינה הזו, דמיינו לכם מדיח כלים קטן העומד על השיש ושוטף לכם כוסות תוך 30 שניות במינימום בזבוז של מים ואנרגיה.

 

אז למה לי מדיח משרדי?

משרד, מוסד, בנק, אלו מקומות בעלי כמה תכונות דומות – הם מאכלסים מספר רב של אנשים, רובם ככולם עסוקים מאוד או לפחות עושים כאילו הם עסוקים מאוד והם שותים הרבה קפה. במשך היום רוב הכוסות מתמזגות עם נקודה מסוימת על השולחן או נזרקות לכיור, שם גמד קטן כנראה לא יגיע וישטוף אותם. בערך בשעה 12:00 כל הכוסות כבר נערמו בקבר אחים בכיור ואזלו מהמדפים. מה עושים עכשיו? שוטפים. השאלה היא איך שוטפים? בסטייל או ממש עם הידיים?

 

מדיח כוסות משרדי- נקודות למחשבה

בעולם בו המגמה המובהקת היא מעבר לאנרגיה מתחדשת, מוצרים אקולוגים והפחתה בשימוש במוצרי החד"פ למיניהם, משרד המכבד את עצמו ואת עובדיו ורוצה להצטרף לקדמה חייב שיהיה ברשותו מענה הולם לכוסות חד פעמיות הן לעובדים והן ללקוחות.

ברמה ההיגיינית – כוסות המחליפות כל כך הרבה ידיים במהלך היום, כדאי שישטפו באופן אופטימלי. הדחת הכוסות משמידה 99.9% מהחיידקים.

זה נראה טוב ובהחלט משדר יוקרה וקידמה במשרד.

שטיפת כוסות ידנית מבזבזת כ 30% יותר מאשר שטיפה במדיח כלים משרדי.

 

מדיח כלים משרדי של freshcup, שוטף כוסות, כלים וסכו"ם החל מ-30 שניות, מונע הפצה של מחלות ועד 99.9% השמדת חיידקים, חוסך עד 30% בעלויות תפעוליות, יעיל, ידידותי לסביבה, נוח לתפעול ושימוש ומתאים במיוחד למשרדים וחברות.

 

לסיכום

אם אין לכם עדיין מדיח כוסות משרדי, רוצו לקנות אחד. לנו ב freshcup יש את הפתרון האולטימטיבי עבורכם. מדיח כלים קטן שעומד על השיש. ומספק את הפתרון המיטבי לשטיפת כוסות במשרד בצורה יעילה, היגיינית, חסכונית ירוקה ומהירה.

פרש קאפ – והכוס כבר נקייה.

פרש קאפ

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן