מדיח כלים משרדי לבניית תרבות אקולוגית במקום העבודה

  • עמוד הבית
  • מדיח כלים משרדי לבניית תרבות אקולוגית במקום העבודה

כלים חד פעמיים- אויבי הסביבה

הכלים החד-פעמיים, מזיקים לסביבה ללא כל ספק. חלקם מתכלים לאורך שנים רבות, וחלקם אף בלתי מתכלים, לפחות לא במספרים ראליים. מעבר לזאת, תהליך הייצור עצמו של הכלים גורם לזיהום אוויר, המים והאדמה, בזמן שאיסוף הפסולת ומחזורה מחייבים משאבים נוספים.

בטווח המיידי ניתן לומר כי הכלים החד-פעמיים משפיעים ישירות גם על בעלי החיים. רבים מהם נכנסים למערכת האכילה שלהם, מה שגורם להם לסבול מתוצאות בריאותיות חמורות ולעיתים אף למוות. כבר מזמן לא מדובר רק במודעות סביבתית אישית – אנו בעיצומה של תרבות צריכה חדשה. השימוש בכלים חד-פעמיים משפיע באופן משמעותי על הסביבה שלנו, ואנו מתחילים להבין את המחיר שאנו משלמים על מנות הנוחות הזולה הזו.

6 דרכים לעודד את העובדים לעבור לכלים רב פעמיים

זו איננה מלחמה קלה, אך אם כל אחד מהעובדים במקום יקבל אחריות על ההשפעה שלו על הסביבה, אנו יכולים לקוות לראות שינוי אמיתי. הכל מתחיל במודעות, ומשם ממשיך לתרבות של שינוי אמיתי.

חינוך והסברה

הכניסו למקום העבודה סדנאות והרצאות בנושא שמירה על הסביבה, והדגישו את ההשפעה של שימוש בכלים חד-פעמיים.

ציוד אלטרנטיבי

אין כמו דוגמא אישית, כיוון שלא תמיד זה פשוט ליישם אנו ממליצים בחום על אביזרים תומכים. מכונה לשטיפת כוסות במשרד או בקיצור מדיח כלי משרדי יאפשר את המעבר לכלים רב פעמיים ביתר נוחות, ללא התנגדויות ועם רוב מוחלט של יתרונות. ניגע בזה בהמשך המאמר.

מדיניות שמירה על הסביבה

הכריזו על מדיניות שמירה על הסביבה בחברה שלכם, המציגה את המאמץ להפחית את השימוש בכלים חד-פעמיים וציינו מפורשות כי הכנסת מדיח משרדי למקום העבודה הוא חלק משמעותי ממדיניות חדשה זו.

גיוס העובדים לתהליך

בחרו נציגים מהעובדים כשותפים פעילים בהכנת המדיניות אשר ישמשו דוגמא לשאר העובדים. הערכו שיחות עם העובדים, שאלו אותם על הרגליהם והציעו דרכים לשיפור. הציעו גם להם להיות מעורבים בתהליך המעבר לכלים רב-פעמיים, כדי ליצור מעין "שיוך" אישי לתהליך.

קביעת מדדים ומעקב

הגדירו מדדים להצלחה ועקבו אחר ההתקדמות. הדגישו את ההשפעה החיובית של המאמצים האלה על הסביבה.

אנחנו יכולים להיות הדור שיוביל את השינוי וישנה את התרבות שלנו כלפי הסביבה. בעזרת אפשרויות חלופיות טובות יותר, אנו יכולים להפסיק לצרוך ולהשתמש בכלים חד-פעמיים ולהפוך את מקומות העבודה שלנו למקומות יותר ירוקים ובריאים יותר.

יתרונות מדיח כלים משרדי באספקט הסביבתי חברתי

כולנו יודעים שעל מנת לעשות שינוי יש צורך לצאת מאזור הנוחות ולייצר אזור נוחות חדש. לעיתים הדבר עלול להוביל התנגדויות. כשמבינים את היתרונות והחסרונות שבמהלך, קל לנו יותר לגייס להתגייס לטובתו. בתחילת המאמר הבטחנו הרחבה על הפלוסים הרבים שיש בהכנסת מכונה לשטיפת כוסות למשרד. הרי הם לפניכם.

מדיח קלים קטן- הבדל גדול

חיסכון במשאבים- מעבר לכלים רב-פעמיים מאפשר חיסכון במשאבים הטבעיים הנדרשים לייצור כלים חד-פעמיים. כאן נכנסים לתמונה שרוולי הכוסות החד פעמיים או יותר נכון הפסקת השימוש בהם. כולנו מבינים שלשטוף כוסות בכיור המשרדי זה לא כיף גדול והרצון לשלוף כוס נקייה מהניילון מתגבר.  הפתרון- מכונה לשטיפת כלים רב פעמיים היודעת לספק לכם כוסות נקיות תוך 30 שניות.

הפחתת זיהום- פועל יוצא ממעבר לשימוש כלים רב פעמיים הינו הפחתת הזיהום. כלים רב-פעמיים מפחיתים את כמות הפסולת שאנחנו מייצרים ולכן את כמות הזיהום שאנחנו גורמים.

שמירה על החי- בניגוד לכלים החד-פעמיים, הכלים הרב-פעמיים לא משאירים חומרים מזיקים, אינם נספגים במערכת האקולוגית ושומרים על האיזון הקיים.

היתרונות הכלכליים במעבר לסביבה ידידותית

מעבר לשמירה על משאבי הטבע, הגיוני ואף מקובל כי המוטיבציה המשמעותית ביותר עבור בעלי עסקים תהיה מן הסתם מוטיבציה כלכלית. גם בתחום הכלכלי המעבר מכלים רב פעמיים למדיח משרדי קטן משחק תפקיד. במחשבה לטווח הקצר, מדיח כלים קטן עשוי להראות כמו הוצאה פריבילגית.

אבל חישובים בראיה לטווח הארוך הוכיחו כי מכונה לשטיפת כוסות במשרד או בעסק, מצמצמת בהוצאות המשרד באופן חד משמעי. החיסכון מתבטא הן בהוצאות השוטפות של המשרד בקנייה תמידית של כלים חד פעמיים והן בהוצאות המים.

הצטרפו לגלובל

מעבר לכך- אם מסתכלים על המגמות בתעשייה העולמית, המעבר לרב פעמי מקדם את המגמה הירוקה בעוד צעד בכלכלה הקיימת. הוא מפחית את הצורך במחזור ואת עלויות הטיפול עלויות הטיפול בפסולת, הטיהור והמחזור הן הוצאות עצומות לערים ומדינות ברחבי העולם. בהפחתת הפסולת, אנו יכולים למזער את הצורך בתשתיות יקרות אלו.

לסיכום

לאור כל היתרונות האלה, נראה שהמעבר לכלים רב-פעמיים היא דרך משתלמת גם כלכלית וגם סביבתית. אז אם אתם רוצים לתמוך בכדור הארץ שלנו, לחסוך כסף ולהפוך את החברה שלכם למודעת ומעודכנת, רכשו לעצמכם מדיח כלים משרדי של פרש קאפ, החליפו את הכלים החד-פעמיים בכלים רב פעמיים והצטרפו למגמה הירוקה. זו החלטה שאתם לא תתחרטו עליה.

כוסות רב פעמיות

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן