מדיח כלים קטן ושמח איך לנקות מדיח

  • עמוד הבית
  • מדיח כלים קטן ושמח איך לנקות מדיח

הגעתם להחלטה המתבקשת, להוסיף למאגר הגדג'טים שלכם מדיח כלים למשרד, כזה שישרת בנאמנות את עובדי המשרד ולקוחותיכם הנאמנים. על כל הסיבות הנכונות לעשות את זה כבר הכברנו במילים ועוד נכביר.

אבל עכשיו כשבבעלותכם מדיח כלים קטן, אתם ודאי רוצים למקסם את פוטנציאל הניקוי הגלום בו לאורך זמן. על מנת לעשות זאת, יש כמה כללי ברזל שעליכם להקפיד עליהם. משימות תחזוקה אלו אגב נכונות גם עבור מדיח כלים למשרד וגם עבור אחיו הגדול, המדיח הבייתי. ריכזנו עבורכם מספר כללים על מנת שתוכלו לשמור על מדיח הכוסות שברשותכם ועל כושר הניקוי שלו לאורך זמן.

מדיח נקי הוא מדיח שמח

נקו את המדיח באופן קבוע- נגבו את פנים המדיח עם מטלית לחה וחומר ניקוי עדין על מנת להסיר שאריות מזון או פסולת. נקו את זרוע הריסוס, המסננים ואטמי הדלת.

השתמשו בחומר הניקוי הנכון- המדיח הקטן של חברת פרש קאפ מגיע עם חבילת חומרי ניקוי יעודים וידידותיים לסביבה ואיתם גם הוראות הפעלה פשוטות ומפורטות. השתמשו רק בחומרי ניקוי המיועדים במיוחד לשימוש במדיחי כלים. אין להשתמש בסבון כלים רגיל, מכיוון שהוא יוצר יותר מדי קצף, פוגע ומבלבל את מדיח הכלים הנאמן שלכם.

טענו את המדיח כראוי- סדרו את הכלים בצורה אופטימלית לפי המלצות היצרן וודאו כי הפריטים לא יחסמו את זרוע ההתזה.

הפעילו את המדיח באופן קבוע- שימוש קבוע שומר על תנועת חלקי המדיח, הדבר מסייע במניעת  הצטברות של פסולת או חלודה.

הפעילו מחזור ניקוי- אחת לכמה זמן הפעילו מחזור ניקוי על המדיח באמצעות חומר לניקוי מדיח כלים. פעל לפי ההוראות שעל אריזת הניקוי ועל פי הוראות יצרן.

רוקנו את המדיח כהלכה- הסירו את הכלים ופריטים אחרים מהמדיח וודאו כי אין שאריות מזון או פסולת במדיח הכלים.

בדקו את קווי אספקת המים והניקוז של המדיח- אחת לכמה זמן העיפו מבט על קווי אספקת המים והניקוז של המדיח כדי לוודא שהם נקיים מפסולת או קיפולים.

אקסטרה פינוק- הפעילו מים חמים לפני הפעלת המדיח- לפני הפעלת המדיח, הפעילו מים חמים בכיור עד שיגיעו לטמפרטורה החמה ביותר. זה עוזר למדיח הכלים להתחיל עם מים חמים, הנחוצים לניקוי נכון.

שמרו על קשר- במידה ואתם חשים שממדיח הכלים הקטן שבבעלותכם מקרטע מסיבה כזו או אחרת, צרו קשר עם שרות הלקוחות של פרש קאפ. אל תנסו לתקן לבד. מדיח כלים משרדי של פרש קאפ ייתן לכם חיווי על כל תקלה או מצוקה שלו ובדרך כלל היא ברת פתרון קל ונגיש. אם לא הצלחתם לפתור את התקלה בעצמכם, נשמח לבא לעזרת חבר.

על ידי ביצוע עצות תחזוקה אלה, תוכל לעזור להאריך את חיי המדיח שלך ולהימנע מתיקונים או החלפות יקרים.

חשוב לנקות את המדיח לפחות פעם בחודש כדי למנוע הצטברות של שאריות מזון, שומן ומינרלים. הצטברות זו עלולה לגרום לריחות לא נעימים, להשפיע על ביצועי המדיח, ואף לפגוע במדיח לאורך זמן.

שמירה על ניקיון מדיח כלים חשובה מכמה סיבות. מדיח כלים נקי מבטיח ניקוי וחיטוי כלים כראוי, ומונע התפשטות חיידקים וחיידקים. מדיח כלים נקי גם עוזר להאריך את תוחלת החיים של המכשיר ומפחית את הסיכון לתיקונים יקרים. לבסוף, מדיח כלים נקי עוזר למנוע התפתחות ריחות לא נעימים, מה שהופך את המטבח לסביבה נעימה.

אם תטפלו היטב במדיח הכלים המשרדי של פרש קאפ תוכלו לקבל ממנו חזרה –

  • הדחת כוסות, תחתיות, צלחות וסכו"ם החל מ- 30 שניות
  • עבור כל 10 עובדים חסכון של $250 בשנה ואפילו יותר
  • עבור כל 10 עובדים חסכון של כ-16 אלף כוסות חד"פ בשנה
  • חיטוי הכלים מ 9% מהחיידקים

כל כך הרבה יתרונות בתמורה לכל כך מעט תשומת לב. זה משתלם.

פרש קאפ

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן