מדיח כלים קטן של פרש קאפ – כל היתרונות בפנים

  • עמוד הבית
  • מדיח כלים קטן של פרש קאפ – כל היתרונות בפנים

למה לי מדיח שולחני (של פרש קאפ)

מדיחי כלים הפכו למכשיר יסוד ברוב המטבחים המודרניים, אך לא לכולם יש מספיק מקום למדיח כלים בגודל מלא. קחו למשל מטבחונים של משרדים, ארגונים ומוסדות. למרבה המזל, קיים יצור הנקרא מדיח כלים שולחני קטן היכול לחסוך במקום ולספק נוחות לבעלי שטח מטבח מוגבל. במאמר זה, נחקור את היתרונות של בחירת מדיח כלים שולחני קטן של חברת פרש קאפ.

עיצוב חוסך מקום

מדיח כלים קטן נועד להתאים על השיש במטבח או אפילו בארון, מה שאומר שהוא תופס פחות מקום מאשר מדיח כלים בגודל מלא. אם יש לכם מטבח קטן או שאתם גרים בדירה או בחדר מעונות, מדיח כלים קטן הוא הפתרון המושלם לניקוי כלים מבלי לתפוס יותר מדי מקום. אבל למה דווקא פרש קאפ? המשיכו לקרוא.

חסכוני באנרגיה ובמים

מדיח כלים קטן חסכוני יותר באנרגיה ובמים מאשר מדיחי כלים בגודל מלא או לחילופין- משטיפה ידנית. יעילות המדיח הקטן הוכחה כחסכונית במים וחומרי ניקוי. בעוד שטיפה ידנית צורכת בדרך כלל כ-15 ליטרים, שטיפה במדיח כלים סטנדרטי תצרוך 10 ליטר בלבד. כלומר, עד 5 ליטר יותר.

לאורך תקופה של 10 שנים, מדיח כלים ישתמש בערך במחצית מכמות המים בהשוואה לשטיפת כלים ידנית ועל הדרך יחסוך לכם זמן ומירמור. אותו יחס נשמר גם כשמדובר בשטיפת כוסות ידנית לעומת שטיפת כוסות במדיח משרדי של פרש קאפ. בנוסף לחיסכון באנרגיה וחשמל.

חומרי ניקוי

חומרי ניקוי זו סוגייה בפני עצמה. הם משאירים טביעות רגל ולעיתים רבות מזיקים לסביבה. חומרי הניקוי של מכשיר הפרש קאפ פותחו לאחר שנים ארוכות של מחקר והניבו תערובת ייחודית של מיקרו-רכיבים ידידותיים לסביבה המנקים, מחטאים ומבריקים בו-זמנית.

  • מחטא בקטריות וחיידקים תוך כדי ניקוי והברקה
  • ידידותי לסביבה
  • 100% מתכלה ביולוגית
  • מחסנית ניתנת למחזור
  • חסכוני – כל מחסנית שוטפת 400 ספלים או 1000 כוסות אספרסו
  • מאושר על ידי רשויות בריאות ברחבי העולם
  • בקרת איכות קפדנית

נוחות

מדיחי כלים קטן של פרש קאפ הוא נוח להפליא. קל לפריקה וטעינה, יודע לנקות מטען קטן של כלים במהירות של כ 30 שניות. אם אין לכם זמן לשטוף כלים ביד או פשוט לא רוצים, נמנעים, מחכים שמישהו אחר במשרד ירים את הכפפה? מדיח כלים קטן הוא בול בשבילכם.

מדיח שולחני נייד

מדיחי הכלים הקטנים לרוב יהיו קלים וניידים, מה שאומר שניתן להעביר אותם בין מטבחים או במעברי משרדים בקלות. ההתקנה של פרש קאפ קלה ופשוטה, דבר  ההופך אותו לאופציה מצוינת עבור שוכרים או אנשים שעוברים דירה או משרד לעיתים קרובות יחסית.

ידידותי למשתמש ולסביבה

מדיח הכלים הקטן של פרש קאפ מאוד פשוט לתפעול ומגיע עם סרטון הדרכה נגיש וברור. הוא בעל פקדים פשוטים ונורות חיווי לכל בעיה. פשוט לחבר לחשמל ולהתחיל להנות. מעבר לקלות הבלתי נסבלת של המדיח הקטן, התרומה הסביבתית שלו גדולה.

כאמור, חומרי הניקיון של פרש קאפ הם פרו הסביבה, מעבר לכך- שימוש במדיח שולחני קטן גם יחסוך במים לעומת שטיפה ידנית אך בעיקר יחסוך שימוש בכלים חד פעמיים בין אם מתכלים ובין אם לאו ובכך יקדם אתכם היישר אל זרועותיה של המגמה הירוקה העולמית. תעשו משהו טוב.

לסיכום

מדיח כלים קטן  של פרש קאפ הוא ללא ספק בחירה מצוינת עבור כל מי שצריך דרך חוסכת מקום ונוחה לניקוי כלים, איש איש מסיבותיו הוא- משרד קטן, דירה קטנה או בשם הפינוק המוחלט. זהו מדיח יעיל וחסכוני הן ברמת האנרגיה, הזמן השימוש במים, שמירה על היגיינה והסביבה. הוא נייד, קל לשימוש וידידותי בכיס. כל אלו גורמים לו להיות הוצאה חד פעמית מושכלת ואיכותית. אם אתם מחפשים מדיח כלים חדש ואין לכם מספיק מקום לדגם בגודל מלא, מדיח כלים שולחני קטן בהחלט שווה מחשבה.

פרש קאפ חיסכון במים

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן