מדיח קטן אבל שובב – הנוחות של פרש קאפ

  • עמוד הבית
  • מדיח קטן אבל שובב – הנוחות של פרש קאפ

אפשר לומר שנכון להיום, ב 2022 נוחות היא המנוע של העולם, הרי במה האנושות מתעסקת רוב הזמן? הייטק, סטרטאפים, טסלות, כולם מנסים ומנסות למצוא את סוד חיי הנצח ועד אז שלפחות יהיה לנו נוח- במקסימום. עזבו שפעם ארוחת הערב שלנו הייתה נוהגת לברוח בדרך לצלחת וגם את הצלחת שייפנו במו ידינו מאגוז קוקוס רענן. אמא הייתה אומרת לבן שלה- סליחה אדוני, אני לא משרתת, לך תשייף לך צלחת בעצמך. עזבו שלשטוף כלים היה מסע לזרזיף המים הקרוב ועל מדיח כלים שולחני הם אפילו לא ידעו לחלום כי גם שולחן עוד לא היה ממש מוצר, אולי מדף. רמות הנוחות והפינוק שהאנושות הגיע אליהן, הגיעו לרמת אומנות. תכלס אנחנו לא צריכים לזוז הרבה מהכיסא, הכל נמצא במרחק שלט, הבית החכם כבר מפעיל בשבילנו הכל שחלילה לא נצטרך להתאמץ ללחוץ על כפתור או לחכות למים חמים בדוד. הרכב הנוסע לבד כבר הומצא והאיש שיחיה עד גיל 200 כבר נולד. לא פלא שיותר יותר משרדים היום מצוידים במדיח כלים קטן. במציאות של ימינו זה סטנדרט. בייסיק.

למה לי מדיח שולחני

ישנן הרבה סיבות מדוע בעל עסק או משרד, כדאי שיצטייד במדיח כלים קטן. דיברנו לא מעט על התועלת שלו בהקשר של היגיינה, אקולוגיה, הקשר בין כוסות חד פעמיות, מדיח כוסות משרדי והתחממות גלובאלית. המגמה העולמית היא פחות חד פעמי ויותר רב פעמי. וכשזו המגמה, תבואו ותגידו, מה עם הנוחות המובטחת? כוסות חד פעמיות הן לסל וחסל. עכשיו נאלץ לחלץ כוסות מכיור עמוס עד גדותיו, לבחור את זו שטרם החלה לגדל ביוטופ ואשכרה לשטוף אותה? במו ידינו העדינות. אז זהו שלא. היום נחדד את אלמנט הנוחות במדיח כלים שולחני. הינה כמה נקודות למחשבה-

מדיח קטן הוא באמת קטן, הוא כל כך קומפקטי שאפשר ממש להניח אותו על השולחן או על השיש ליד מכונת הנספרסו וממש להסתכל לשרשרת המזון של הכוס בלבן של העיניים. מהקפה, למדיח קטן וישר שוב לקפה וכל זה בלי כיור ובלי להרטיב את הידיים.
מעבר לכך שהוא לא תופס מקום, גם ההפעלה שלו קלה וידידותית למשתמש. בלחיצת כפתור תקבלו כוס נקייה למשעי. Freshcup הוא מכשיר אנטי-בקטריאלי בעל יעילות גבוהה במיוחד המסוגל להשמיד כמעט את כל סוגי המיקרואורגניזמים שקיימים בפלורה של הפה.
לא רק שהוא חוסך את ערמת הכוסות בכיור, מקום, וזיהום עולמי, הוא גם יחסוך לכם זמן. הוא יודע להדיח כוסות, צלחות, תחתיות וסכום בפרק זמן של 30 שניות! שזה פחות מהזמן שייקח לכם למצוא כוס בכיור, להתלונן, לקטר ולשטוף כוס אחת, הוא ישטוף לכם 3 כוסות. תוכלו לפנק את הקולגה בכוס נקיה. בהרבה פחות מים.

למי זה מתאים? למוסדות, משרדים ואפילו אנשים פרטיים. הלקוחות שלכם מסתכלים עליכם כל הזמן, הם בוחנים את רמת האסתטיקה אפילו בשירותים של המשרד. מראה של מטבחון נוטף שרוולי חד פעמי, הוא לא מראה חינני במיוחד. אלו לא שייכים ל2022 בואך 2023. מדיח כוסות משרדי מעבר לנוחות הרבה, משדר יוקרה וחיבור לכדור.
מדיח כלים קטן, הוא הדרך שלכם להתקדם עם רוח התקופה, למקסם הנוחות שלכם ועל הדרך לעשות משהו טוב למען הסביבה שלנו. המדיח הקטן עמיד לאורך זמן. המכשיר תוכנן לעמוד בשימוש מסיבי, ודורש תחזוקה מינימלית בלבד. המדיח הקטן של פרש קאפ מספק שנים של שירות אמין ללא דאגות.

מדיח כוסות

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן