עלות מול תועלת למכשיר הפרש קאפ

  • עמוד הבית
  • עלות מול תועלת למכשיר הפרש קאפ

אחד השיקולים העיקריים ברכישת מדיח כלים למשרד, הוא עלות מול תועלת. מדיח כלים משרדי אמנם יכול לחסוך זמן ומאמץ בניקוי כלים, לחסוך בכסף, לשמור על היגיינה ולקחת חלק בשמירה על הסביבה, אבל הוא גם עלול בתחזוקה לקויה, לגבות מחיר גבוה יותר מאשר שטיפת כלים ביד. במאמר זה, נבחן את העלות מול התועלת של מכונה לשטיפת כלים כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

העלות של מדיח משרדי

העלות של מדיח כלים קטן עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל מותג, תכונות וקיבולת. בנוסף לעלות המוקדמת, הוסיפו לכך  גם את עלות ההתקנה והתחזוקה השוטפת  וזו למעשה ההשקעה העיקרית שלכם במדיח. החלק הארי הוא חד פעמי ובהמשך כל מה שתקבלו מהמדיח הקטן זו רק תועלת.

הוא יחזיר לאורך הזמן את ההשקעה ואף יכפיל אותה. זאת בתנאי שתתחזקו את המכונה לשטיפת כלים כראוי. ההוצאה השוטפת היא מינורית ובהחלט חסכונית בהשוואה לשטיפת כלים ידנית או שימוש בכלים חד פעמיים.

התועלת של מדיח משרדי

היתרון העיקרי של מדיח כלים משרדי, הוא שהוא יכול לחסוך זמן ומאמץ בניקוי כלים. עם מדיח כלים קטן, ניתן לשטוף בבת אחת כמה כוסות דבר שבהחלט חוסך זמן, מים וגם כסף. ככה שלמעשה מדיח כלים משרדי קטן יכול להיות יעיל יותר בשימוש במים ואנרגיה מאשר שטיפה ידנית, כתוצאה מכך חשבונות חשמל נמוכים יותר וחיסכון בחשמל.

המדיח הקטן יודע לחסוך לכם גם בהוצאות השוטפות הקשורות בשימוש רב ויומיומי בכלים חד פעמיים, כאשר התרומה, או התועלת העיקרית הנגזרת מכך היא שמירה על איכות הסביבה והצטרפות למגמה הירוקה החותרת להמעיט בשימוש בכלי פלסטיק ובבלתי מתכלים.

עוד יתרון משמעותי של המכונה הקטנה לשטיפת כלים, הוא הפן ההגייני. שטיפה במדיח כלים קטן של פרש קאפ יודעת לחטא כלים שהיו בשימוש ולהשמיד 99.9% מהחיידקים תוך 30 שניות.

מה צריך לעשות

רכשתם מדיח משרדי קטן, פיניתם לו מקום של כבוד והוא הולך להיות נוכח בחייכם שנים רבות. למדיח הקטן של פרש קאפ חיי מדף ארוכים ולאחר ההוצאה הראשונית הוא לא ידרוש מכם הרבה אבל יעניק בשמחה.

כל שעליכם לעשות על מנת לשמר ולהאריך את חייו הוא לתחזק אותו בהתאם להוראות היצרן. התחזוקה השוטפת שלו מאוד פשוטה והמדיח ידאג להתריע על ידי נוריות חיווי על כל בעיה או תקלה (מילוי חומרי ניקוי וכדומה).

מסתכלים עליכם

המדיח המשרדי מתאים למוסדות, משרדים ואפילו אנשים פרטיים. הלקוחות שלכם מסתכלים עליכם כל הזמן, הם בוחנים את רמת האסתטיקה אפילו בשירותים של המשרד. מראה של מטבחון נוטף שרוולי חד פעמי, הוא לא מראה חינני במיוחד. אלו לא שייכים ל 2023. מדיח כוסות משרדי מעבר לנוחות הרבה והחסכון הכספי, משדר יוקרה וחיבור לכדור.

בסופו של דבר, ההחלטה לרכוש מדיח כלים קטן היא מתבקשת. אם אתם מעריכים נוחות, חיסכון וסביבה ירוקה, מדיח כלים קטן עשוי להיות השקעה טובה עבורכם.

מדיח כלים משרדי קטן, כזה היושב בניחותא על השיש במטבחון המשרדי שלכם, יכול להציע מגוון יתרונות מבחינת חיסכון בזמן ובאנרגיה. ויודע להחזיר במהרה את העלויות הראשוניות.

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן