שטיפת כלים ידנית או במדיח כלים קטן: מה עדיף

  • עמוד הבית
  • שטיפת כלים ידנית או במדיח כלים קטן: מה עדיף

האם מדיח קטן באמת עדיף על שטיפה ידנית? התשובה החד משמעית היא כן ויש לכך לא מעט סיבות.

בוא נצייר תמונה- הארון שלך ריק מתוכן, מלא געגוע וחשוף כשכל תכולתו ממוקמת בצורת הר של כלים שצמח ליד הכיור. בקיצור, כל הכוסות שם. מוקדם מדי למלא מדיח כלים או לשטוף כלים, ועדיין לא נכנסה טיפת קופאין לגוף שלך.

"דבר איתי אחרי הקפה", אתה חושב, אבל איך אתה יכול לשתות קפה אם אין כוסות נקיות? מה עושים עכשיו? אז מפשילים שרוולים דוחפים יד לערמה ושולפים כוס שהחלה להעלות גירה. בזמנים כאלה אתה חולם על מדיח כלים קטן שינקה לך כוס. כבר הכנת את הקפה. אבל מה אם נגיד לך שיש דבר כזה?

מי צריך מדיח כלים משרדי קומפקטי?

בבית או במשרד, ההגדרה לא משנה. מה שכן משנה זה שכשצריך כוס נקייה ואין, זה מתסכל. Freshcup הרימה את הכפפה, או במקרה הזה, את מברשת הקרצוף, והציגה מדיח כלים קטן שיכול לספק לך כוס נקייה ברגע. מכונה פשוטה וקומפקטית המתיזה מים וסבון על מסה של כלים בבת אחת, והופכת את חיינו להרבה יותר פרקטיים, היגייניים וחסכוניים.

שטיפת כלים ידנית

השיטה הקלאסית של שטיפת כלים כוללת מים חמים או קרים לפי טעמכם, סבון כלים, מברשת קרצוף או ספוג, והרבה עבודת מפרקים. אתה שוטף כלי בודד בכל פעם, ואז ממתין לייבושו באוויר או אם אתם ממש נמרצים כנראה תעברו לייבוש ידני עם מגבת כלים. תהליך זה לוקח זמן, והוא יכול להיות מעט מעייף, במיוחד כאשר יש כמות משמעותית של כלים מלוכלכים.

שטיפת כלים באמצעות מדיח כלים קטן

מצד שני, מדיחי כלים, במיוחד קטנים כמו Freshcup, נוקטים בגישה אוטומטית יותר לניקוי הכלים שלך. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להעמיס את הכלים המלוכלכים למכונה, להוסיף מעט חומר ניקוי ולבחור את הפעולה המתאימה.

לאחר מכן המדיח יעשה עבורכם את כל העבודה, יתיז את הכלים במים חמים וסבון, ולבסוף ייבש אותם באמצעות אוויר מחומם. זהו תהליך ללא מאמץ המאפשר לך להמשיך במשימות אחרות, מה שתספיקו במהלך 30 שניות שייקח למדיח של Freshcup לנקות לכם את הכוסות.

מצא את ההבדלים

ההבדל המשמעותי ביותר בין שתי השיטות הוא כמות עבודת היד הכרוכה. שטיפת כלים ידנית  דורשת את הזמן והמאמץ שלכם, בעוד שמדיח כלים קטן צריך רק את הקלט, העמסת התכולה למעשה בתחילת המחזור וריקונה בסוף. בנוסף, מדיחי כלים קטנים בהכרח יהיו יעילים יותר עם צריכת מים ואנרגיה בהשוואה לשטיפה ידנית, במיוחד כאשר שוטפים מספר לא מבוטל של כלים.

מה עדיף?

איזו שיטה עדיפה תלויה במידה רבה בנסיבות ובהעדפותיך האישיות. אם יש לך מספר קטן יותר של כלים לניקוי, ייתכן שיהיה לך מהיר ונוח יותר לשטוף אותם ביד. אם, לעומת זאת, לעתים קרובות אתם מוצאים את עצמכם עם ערימה גדולה של כלים מלוכלכים, מדיח כלים שולחני יכול בהחלט לחסוך לכם כמות משמעותית של זמן ומאמץ, לכם ולמעשה לכדור כולו. שכן שטיפת כלים במדיח הוכחה כבר כחסכונית יותר בכל הקשור לחיסכון במים ביחס לשטיפה ידנית.

יתרונות וחסרונות

יש האומרים כי שטיפת כלים ידנית יכולה להיות מדיטטיבית ומציעה שליטה רבה יותר על מידת הניקיון של הכלים שלך. עם זאת, הפעולה יכול להיות מעייפת ולאורך זמן, במיוחד עבור עומסים גדולים, מאידך שטיפה ידנית דורשת כמות מים רבה ביחס למכשיר לשטיפת כוסות. מצד שני, מכשיר לשטיפת כוסות במשרד יכול לחסוך לך ולעובדים המרוצים שלך זמן.

הוא בדרך כלל חסכוני יותר במים ובאנרגיה עבור עומסים גדולים יותר, ויכול לספק ניקיון עקבי יותר תוך שמירה קפדני על היגיינה. יחד עם זאת, מדיח כלים קטן דורש עלות מוקדמת והוצאות שוטפות עבור חשמל וחומר ניקוי למדיח כלים, אם כי מדובר בהשקעה שתחזיר את עצמה כבר בטווח הקרוב כשתקצצו בהוצאות על כוסות חד פעמיות.

לסיכום

אין ספק שמדיח כלים קטן של פרק קאפ, גם אם זה מרגיש לכם קצת כמו מותרות, כבר הוכיח כי הוא כאן כדי לעבוד ולייעל ובעיקר לחסוך, זמן, מאמץ ואנרגיות. מכשיר לשטיפת כוסות מצרף אתכם אל משפחת שומרי הסביבה והקיימות. תתחדשו.

FreshCUP מדיח כלים קומפקטי

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן