תפעול נכון ושמירה על מדיח כלים פרש קאפ

  • עמוד הבית
  • תפעול נכון ושמירה על מדיח כלים פרש קאפ

מדיח כלים הוא מכשיר נהדר ברמת הקונצנזוס. למעשה אין היום בית או משרד שאינם מחזיקים במדיח כלים רגיל או מדיח משרדי (שהוא למעשה מדיח כלים שולחני קטן וסופר פרקטי). תנו לבנאדם היום סקוטצ' והוא לא יבין כל כך מה אתם רוצים ממנו.

מדיח כלים משרדי, מכל סוג, הופך את שטיפת הכלים לנוחה ויעילה הרבה יותר, שלא לומר חסכונית בכל מימד וכבונוס – שומרת על כלים היגייניים במקסימום. עם זאת, חשוב לדעת כיצד לתפעל ולתחזק את מדיח הכלים בצורה נכונה כדי להבטיח שהוא פועל כראוי ומחזיק מעמד לאורך שנים.

איך לשמור על המדיח השולחני שלי

בראש ובראשונה, חשוב לדעת מה וכמה צריך למלא בתוך המדיח. צלחות, קערות, כוסות, סכו"ם ושאר כלים ניתנים לשטיפה במדיח כלים קטן כגדול וניתן להטעין אותם למדיח הכלים בקלות וללא חשש. יחד עם זאת, חשוב להקפיד ולהוריד חתיכות גדולות של מזון ולשטוף שאריות עודפות לפני העמסת הכלים למדיח הכלים. זה קריטי במניעת סתימות ומבטיח שהמדיח ימשיך לפעול ביעילות לאורך זמן.

בעת העמסת המדיח, חשוב לוודא שהפריטים אינם קרובים מדי זה לזה או חוסמים את זרועות ההתזה, על מנת לאפשר למים להסתובב כראוי ולנקות את כל הכלים. חשוב גם להעמיס את המדיח כראוי, להניח פריטים גדולים יותר כמו צלחות וקערות בתחתית וכוסות על המדף העליון. גם מדיח שולחני של פרש קאפ ישמח לתת לכם שרות ניקוי כוסות יעיל כל עוד תקפידו לסדר אותן היטב, לא זו על זו וכמובן להקפיד על פנים כלפי מטה.

תחזוקה נכונה של מדיח פרש קאפ

תחזוקה נכונה היא המפתח כדי להבטיח שהמדיח שלך ימשיך לעבוד כראוי לאורך זמן. על מנת למקסם את הפוטנציאל שלו, מומלץ לנקות באופן קבוע את פנים וחוץ המדיח עם מטלית רכה וחומר ניקוי עדין. כמו כן, חשוב לנקות באופן קבוע את המסנן של המדיח כדי למנוע סתימות ולהבטיח ניקוז תקין.

כל שעליך לעשות הוא להסיר את המסנן ולשטוף אותו עם סבון ומים חמים. מדיח הכלים המשרדי של פרש קאפ ישמח לשטיפה עצמית אחת לכמה זמן עם החומרים הייעודיים המגיעים איתו. זו המלצה חמה המתאימה גם למדיח בייתי גדול.

בנוסף, חשוב לבדוק באופן קבוע את זרועות ההתזה של המדיח כדי לוודא שהן אינן סתומות בפסולת מזון. השתמשו בקיסם או בכלי קטן אחר כדי להסיר כל פסולת שעלולה לסתום את זרועות הריסוס.

הכמות שמדיח כלים יכול להכיל משתנה בהתאם לדגם ולגודל המדיח. עם זאת, רוב מדיחי הכלים הרגילים יכולים להחזיק בין 12-16 מקומות. חשוב לא להעמיס יתר על המידה על המדיח שכן הדבר עלול למנוע ניקוי נכון ועלול לגרום נזק למדיח הכלים. מדיח כלים שולחני של פרש קאפ ידע לשטוף לכם מספר כוסות כל פעם בסבבים שיגזלו 30 שניות מזמנכם. אם נגמר המקום, חכו חצי דקה לסיבוב הבא.

תקלות רבותיי, תקלות – איך מטפלים בתקלות במדיח פרש קאפ

לבסוף, חשוב לדעת מה לעשות במקרה של תקלה במדיח הכלים. תקלות נפוצות כוללות מדיח כלים שלא נדלק, מדיח כלים שאינו מתנקז או מדיח כלים שאינו מנקה את כליו כראוי. במקרה של תקלה, חשוב לעיין במדריך של מדיח הכלים לקבלת טיפים לפתרון תקלות או לפנות לשירות תיקונים מקצועי לסיוע.

פרש קאפ לא משאירה אתכם לבד והמדיח המשרדי שלה מגיע עם הוראות הפעלה, סרטונים ונוריות חיווי במקרה של תקלה. במקרה של תקלה שאינה מתוארת בנוריות החיווי פנו אל מוקד השרות של פרש קאפ ואל תנסו לתקן בעצמכם.

לסיכום

הפעלה ותחזוקה נכונה של מדיח הכלים שלך היא המפתח כדי להבטיח שהוא מחזיק לאורך שנים ומספק ניקוי יעיל של הכלים שלך. לדעת מה ניתן להכניס למדיח הכלים, כיצד להטעין אותו נכון וכיצד לתחזק אותו הם כולם גורמים חשובים שיש לזכור. בנוסף, הבנה של כמה המדיח יכול להחזיק ומה לעשות במקרה של תקלה תעזור לך להפיק את המרב מהמדיח שלך.

מדיח כלים משרדי

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

הצורך וההמצאה
FRESHCUP™

כמו רוב הדברים הטובים, FreshCUP הוא מוצר שעונה על צורך. למעשה, היה זה ספל קפה פשוט, או בעצם המחסור בספל כזה, שהביא לפיתוחו של FreshCUP!

לפני מספר שנים אבי קפצן-בדומה לעשרות אלפי עובדים ברחבי ישראל, קם למטבח במטרה להכין כוס קפה. הכיור היה מלא בכוסות וכפיות מלוכלכות כך נולדה ההברקה – שתמיד תהיה כוס נקייה!

 

היתרונות ב-freshcup

שוטף כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

מדיח כוסות וסכו"ם ב-30 שניות

משמיד 99.9% מהחיידקים

משמיד 99.9% מהחיידקים

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

חיסכון ב-30% בהוצאות הרכש

אקולוגי וידידותי לסביבה

אקולוגי וידידותי לסביבה

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

איכות פרמיום נקי, מבריק וחסכוני

דילוג לתוכן